DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
25.05.2011 07:40
0
@8- Tak, Pan Borowczyk to "klasa sama dla siebie", to taki "Szpakowski wyścigów F1"- komiczny i powodujący że ręce opadają, a uszy więdną, ale z drugiej strony, ma to jakiś niewytłumaczalny urok (trochę folklorystyczny, ale urok). Jak go zabraknie, to wszyscy będziemy wspominać rzewnie "czasy Borowczyka" i kręcić nosem na "nowego komentatora", że to już nie to, co stary Borowczyk z jego gafami i gapiostwem :) Pozdrawiam
Przejdź do wpisu DC: Lewis miał zbyt krótki siódmy bieg
22.05.2011 18:15
0
właściwie to zastanawiam się o czym oni mówią... ?
Przejdź do wpisu Virgin zadowolone z wyścigu
26.03.2011 08:14
0
Patrząc po czasach Alonso i Petrova z Q3 spokojnie Robert startowałby z 5 miejsca. Nie wierzę jednak, że wycisnąłby jeszcze ekstra 0,5 s. żeby wskoczyć przed McLarena.
Przejdź do wpisu Kwalifikacje: Vettel, Hamilton, Webber
26.03.2011 07:51
0
@36 I SAUBER
Przejdź do wpisu Q1: HRT nie kwalifikuje się, Heidfeld odpada
12.03.2011 14:46
0
@9 no i w Force India też się nie popisał- mało tego, po jego odejściu team jakby poszedł do przodu. Też nie należę do fanów talentu MG
Przejdź do wpisu Trulli: wyniki przyjdą, ale trzeba poczekać
11.03.2011 07:55
0
to się wiąże z zagadnieniem urzędu patentowego. Czytałem kiedyś na forum planetf1 taki wątek i tu ciekawostka: nikt w F1 nie patentuje swoich wynalazków, a dlaczego? Odpowiedź jest prosta: aby zgłosić patent, trzeba dostarczyć pełną dokumentację techniczną, czyli ujawnić w szczegółach wszystko, a dodatkowo rozwiązanie nie może opierać się w zbyt dużej mierze o rozwiązania już istniejące. Wniosek: lepiej siedzieć cicho i do niczego się nie przyznawać, niż dzielić się dokumentacją, która zawsze może wyparować do kogoś innego, po uznaniu bezzasadności wniosku np.
Przejdź do wpisu Williams z nowym wydechem
05.03.2011 11:53
0
ilość kompletów na weekend nie zmienia się. I to w zasadzie jest jedyny poważny problem. Dlatego też (miedzy innymi dlatego) Pirelli poddało ostatnio pod dyskusję taki pomysł: żeby w piątki dawać ekstra komplety, ale ogumienia rozwojowego o innej specyfikacji, co miałoby pełnić rolę testów opon na następne lata, a jednocześnie sprawić, że ktokolwiek by jeździł w piątki, bo standardowych przydziałów będą strasznie żałować i robić minimum do soboty. O ile jeszcze pamiętam, to nie każdy weekend GP wchodziłby w grę, tylko te co bardziej upalne.
Przejdź do wpisu Whitmarsh: chcieliśmy takich opon
02.03.2011 17:30
0
właśnie widziałem ten film. Fajny, widać z kim się trzyma blisko, a kto mówi to co się zwyczajowo w takich sytuacjach mówi.
Przejdź do wpisu Szybkie Toro Rosso?
02.03.2011 17:16
0
dobra chłopaki, tylko bez napinki :) Lukasz1- to tylko moje prywatne zdanie oparte na sympatii. Po za tym, zdaje się, że ta nagroda ma coś wspólnego z odwagą, i jakoś z tym słowem bardziej mi się Kamui kojarzy pjc- teżna to liczę, że w przyszłym roku po bardzo dobrym sezonie Kobayashi pojedzie swoim bolidem do Brisighelli Pozdrawiam
Przejdź do wpisu Trofeum Bandiniego czeka na Rosberga
02.03.2011 15:06
0
nie pamiętam, który dokładnie kierowca się już wypowiadał nt. zysków z łagodnego stylu jazdy, ale bez zastanowienie stwierdził, że będzie raczej odwrotnie. Wydaje mi się że mógł być to HAM- wspominał, że niezależnie od tego czy jechał "ostrożnie i łagodnie, czy ostro, to różnica w degradacji wynosiła max 2 kółka, a strata na całym stincie spora i nic nie rekompensująca. Wiem, że wielu z was ma opinię o Lewisie jako o najgorzej traktującym opony kierowcy, ale przecież na testach mógł sobie pozwolić na dowolne próby, a zdolności mu nie brakuje na pewno.
Przejdź do wpisu Alonso: nowe opony sprzyjają mniejszym ekipom
02.03.2011 14:47
0
mam wrażenie, że ROS dostał tę nagrodę bo w sumie nie było komu jej dać w tym roku. Choć wg mnie to KOB zasługuje na nią bardziej...ale spokojnie doczeka się.
Przejdź do wpisu Trofeum Bandiniego czeka na Rosberga
08.02.2011 12:15
0
Co wy tu wypisujecie!? To się prawie niczym nie różni od zeszłorocznego złomu, tylna sekcja jest nieco bardziej podcięta, a reszta bez zmian. O przepraszam- malowanie: jak z giełdy darmowych szablonów wizytówek. @ 36 Tutankhamun, to są kamery pokładowe, a nie rekin-młot concept. Nie obawiałbym się również jakichkolwiek pomyłek z Mclaren'em :D :D :D
Przejdź do wpisu HRT publikuje pierwsze zdjęcia F111
28.01.2011 10:35
0
a zauważył ktoś gdzie są wydechy?, chyba b. nisko, coś jakby dalej dmuchano w dyfuzor...
Przejdź do wpisu Pierwsze zdjęcie nowego Ferrari F150
25.01.2011 10:39
0
32- muszę przyznać że też mi taka myśl przeszła, ale myślę że w końcu doszli z Vitalijem do porozumienia i podziału obowiązków. Kubica nigdy chyba nie lubił tej części marketingowej, a Vitia chyba dobrze się z tym czuje- więc świeci gębą na eventach, a Robert robi swoje. Sponsorom też może się to podobać.
Przejdź do wpisu Sprawa Lotusa nie zostanie rozstrzygnięta przed sezonem
25.01.2011 08:52
0
Panie Beltzaboob wszystko pięknie Pan napisałeś- pozostaje mi się pod tym wszystkim tylko podpisaać. P.s.: do Jaro75- smarkaczem nie jestem. I kończąc: o Robera bym się nie martwił, myślę że nie zginie w tym sporcie i dopóki sam tego nie będzie chciał to nie odejdzie i nikt go nie wyrzuci. Pozdrowienia dla wszystkich- mniej napinania, więcej optymizmu.
Przejdź do wpisu Renault dementuje plotkę
25.01.2011 07:24
0
27- kolego, pomyliłeś portale. Proszę Cię w imieniu swoim i wielu innych użytkowników tegoż właśnie żebyś się powstrzymał od takich prostackich tekstów. Jak ci wstyd to idź się wstydzić do kąta. Odwiedzam to miejsce nie dla artykułów a dla dyskusji pod nimi i takie tandetne "onetowe teksty" są ...hm irytujące. Jak nie masz nic ciekawego i konstruktywnego do dodania to się zwyczajnie powstrzymaj.
Przejdź do wpisu Sprawa Lotusa nie zostanie rozstrzygnięta przed sezonem
22.01.2011 16:58
0
czasem mam wrażenie że w Polsce żyją sami zwolennicy teorii spiskowych, gdzie nie spojrzeć to spisek przeciwko nam POLAKOM. Zdrajcy, hańba, tu jest polska i co jeszcze? Wątpię aby nawet sytuacja w BMW wynikała z niechęci Niemców do Polaków- raczej z pewnej filozofii, która każe im realizować plan, a w planie walka o mistrzostwo była dopiero na 2009. Inna sprawa jak życie zweryfikowało ten plan. A nakręcanie się na ruskich zostawcie pewnej grupie polityków- oni są w tym najlepsi.
Przejdź do wpisu Renault dementuje plotkę
20.01.2011 14:11
0
Chiny to za duży rynek żeby Bernie i S-ka zrezygnowali z niego tak łatwo.
Przejdź do wpisu Grand Prix Chin pod znakiem zapytania
11.01.2011 13:36
0
ee tam, w zeszłym roku mówili dokładnie to samo, że niby FW32 jest o niebo agresywniejszy w designie od FW31 i teraz to pudło jest kwestią czasu. Jak widać 32-ka nie doczekała się jednak. Życzę powodzenia w tym sezonie, ale mam dużo dystansu do tych wielkich zapowiedzi ze strony samego zespołu.
Przejdź do wpisu FW33 wyjedzie na tor 1 lutego
10.01.2011 21:33
0
mówisz o Mike'u Gascoyne? Pisałem o tym jak powstawał ten team- nie wierzę w tego gościa, z FI nic nie zdziałał, a po jego odejściu widzimy niezły wzrost formy. Miał swoje chwile, ale ponoć ma opinię człowieka upartego i mało elastycznego- jak zabrnie w ślepy zaułek to nie może się wycofać- tak jakoś scharakteryzował go VJ, po zwolnieniu :)
Przejdź do wpisu Lotus pokaże bolid na pierwszych testach
10.01.2011 19:20
0
Zgadzam się z Kojag'iem. BrownGP to były ciężkie pieniądze Hondy i 3 lata pracy Rossa Browna na 3 tunelach aero. Jak tego zabrakło to widać efekty po osiągach tegorocznego Mercedesa. Więc pisanie że Fernandesowi może się udać tak jak Brown GP jest delikatnie mówiąc na wyrost.
Przejdź do wpisu Lotus pokaże bolid na pierwszych testach
06.01.2011 16:18
0
@32 Zgred Nie obrażam się, daleko mi do tego...ale przyznam, że nie rozumiem, możesz rozwinąć? Przecież F1 to nie tylko pokrzykiwanie "GO ROBERT". Staram się w dyskusji zrozumieć pewne mechanizmy. O firmie Red Bull napisałem tylko w kontekście postrzegania jej jako takiej, która pojawia się znikąd, co nie do końca jest prawdą- ot fakt jak wiele innych. @34 Ataru przecież Newey to facet odpowiedzialny za swoją bandę ludzi, zresztą widzę, że kolega TenTypTramwaj już to jakoś naświetlił. Po za tym nie od razu Rzym zbudowano i nie od razu Newey zbudował cudo, zajęło mu to jednak 3 czy nawet 4 sezony. Pan Faraon powinien uważniej czytać, to apropos wypowiedzi nr 22. Po pierwsze odnosisz się do niewłaściwej mojej wypowiedzi, po drugie po prostu opatrzenie ją zrozumiałeś :)
Przejdź do wpisu Red Bull nie obawia się straty kolejnych pracowników
06.01.2011 12:39
0
@13 Zgredzie- właśnie o tym piszę, może źle dobieram słowa czasem. Chodzi mi o to że RB opiera całą swoją strategię marketingową o sport (różne jego formy, w tym F1) i jak napisałeś- chwała im za to. Jednak pompując kasę w daną dziedzinę przyczyniają się do jej rozwoju czy tego chcą czy nie. Raz w formie centrum technologii (F1) a raz medialnie (X-Fighters np.). @14 [Tutenhamonie] stwierdzenie że w F1 powinni byćtylko i wyłącznie producenci samochodów trąci nazizmem i niezdrowymi narodowościowymi rasizmami, coś jak Polska dla Polaków. Nie jestem Fanem RBR, ale jednak to oni mają sukces na koncie, a nie Toyota, pomimo wydania fortuny i bycia "producentem". @16 teorie spiskowe...szkoda czasu. @17 napisałaś że to fajne zdanie, cytuję: "sukces nie tkwi w indywidualnościach, wszystko opiera się na fantastycznej pracy kolektywu." To pusty frazes typowy dla politycznej poprawności w F1, no bo niby co miał powiedzieć? ...że pan X zrobił super robotę a panowie Y, Z się o pier...lali przez pół sezonu? Oczywistym jest dla wszystkich, że F1 to zespołowy sport gdzie cały zespół pracuje na sukces i założę się, że nie tylko RBR tak postępuje i taką filozofię wyznaje. Nie krytykuję ich za to, ani Ciebie, że ci się to podoba, po prostu nie jest to wyjątkowe. :) :) :)
Przejdź do wpisu Red Bull nie obawia się straty kolejnych pracowników
06.01.2011 11:20
0
W uzupełnieiniu można by jeszcze dodać, że RedBull podobnie postępuje w Rajdzie Dakar i w rajdach samochodowych. Zwiąując się z najlepszymi: KTM, Vokswagen, Citroen. Pozyskując najlepszych kierowców: Loeb, Sainz, Allatyiah, Coma, Despress. Magia której nie ma nikt inny.
Przejdź do wpisu Red Bull nie obawia się straty kolejnych pracowników
06.01.2011 11:17
0
@ FankaVettela eeee no bez jaj. To coś to akurat nazywa się Adrian Newey i wiedzą to wszyscy a nie tylko kibice RBR. A tak w ramach rzetelności: nie zbudowali zespołu w 6 lat od zera tylko na podstawie wielu mozolnych lat rozwoju jaguara, który też nie był budowany od zera, tylko został ufundowany na bazie Stewart Grand Prix- który owszem nie korzystał z bazy F1, ale był wspierany przez Forda mocno, bazując na niższych seriach F3 i F3000- tyle historia. RedBull jak pisałem jest nastawiony od wielu lat na wspieranie sportów ekstremalnych. Geniusz Mateschitza polega na konsekwencji i długoterminowym myśleniu, powoli i konsekwentnie budował team ściągając najlepszych konstruktorów i inżynierów- ot magia i wyjątkowość. Pozdrawiam
Przejdź do wpisu Red Bull nie obawia się straty kolejnych pracowników
06.01.2011 10:53
0
no tak, ten tor nie należy do najbardziej ekscytujących i gdyby nie to że jest obecnie pierwszym wyścigiem po nieznośnie długiej dla fanów przerwie to faktycznie nikt by o nich nie pamiętał. O takim Spa jednak się mówi, bo ten tor jest po prostu interesujący i wymagający, przez co sprawia, że jest więcej walki na torze i jest to warte zapamiętania w przeciwieństwie do nudnych i przewidywalnych wyścigów takich jak na Sakhir
Przejdź do wpisu Bahrajn chce utrzymać pierwsze miejsce w kalendarzu
06.01.2011 10:46
0
@2. sliwa007: Red Bull to więcej niż 10 lat historii sportu ekstremalnego. Wszystkie dyscypliny rajdowe, motocrosowe, motorowodne, akrobacje lotnicze, skoki narciarskie, bmx itp, trial itp itd. I jak sobie myślę Red Bull- to właśnie to mi na myśl przychodzi. Ta firma/marka od wielu lat tworzy sport- owszem jako sponsor, nie konstruktor, niemniej jednak ich zaangażowanie wsporty ekstremalne i motorsport jest wielkie i trwa dłużej niż ostatnie dwa/ czy jak wolisz 6 sezony/sezonów w F1 więc sprowadzanie ich do roli tylko i wyłącznie producenta obrzydliwego (zgadzam się z tym akurat że jest obrzydliwy) napoju jest nieuzasadnione. Wiem że w taki właśnie sposób rozczarowani "producenci" w F1 (Ferrari, Merc) starają się zdyskredytować ich sukces, ale oni naprawdę kreująsport na wielu płaszczyznach od wielu lat. Robią to tak samo jak Ferrari- dla pieniędzy. Pozdrawiam Jaro
Przejdź do wpisu Red Bull nie obawia się straty kolejnych pracowników
20.12.2010 17:45
0
http:// www.youtube.com/ watch?v=7Ln3AcFygfs&feature= player_embedded#! ot taka ciekawostka. wywiad od 6.50
Przejdź do wpisu Pechowy finisz Kubicy
01.12.2010 08:56
0
@21 ten kierowca z nr "0" to chyba Damon Hill był, w Williamsie.
Przejdź do wpisu FIA opublikowała listę startową F1 na sezon 2011
24.10.2010 13:35
0
oni po prostu nie odczuli aż tak drastycznie tej różnicy w poziomie przyczepności :D oni to mają na codzień w tym złomie by Dallara
Przejdź do wpisu HRT: najlepszy wyścig w sezonie
24.10.2010 13:31
0
9 marko71- w pełni się zgadzam. Do pary miał Sutila- po tym co on wyprawiał dochodzę do wniosku że Sutil to po prostu głąb, który nie potrafi oszacować sytuacji na torze- co on sobie myślał wciskając się koło Kobayashi'ego? 10 k.lebsky- ostatecznie zawsze liczy się tylko i wyłącznie końcowy wynik, jakby tak chcieć analizować każdego kierowcę to z tuzin podobnych sytuacji miał każdy z nich i ci najlepsi i ci najgorsi. Sporo mistrzów świata zostało nimi, bo ktoś inny nie dojechał, a to jest najistotniejsze. Wolę taki styl niż grę naszej reprezentacji piłki n. "grali ładnie, ale przegrali".
Przejdź do wpisu Renault: Solidny wyścig Roberta
24.10.2010 13:22
0
Panie mysterio, prosisz się Pan o bana. Po jasną cholerę wciskasz wszędzie ten sam tekst o charakterze spamu?
Przejdź do wpisu Problemy kierowców Williamsa z oponami
26.07.2010 15:33
0
do mnie jakoś nie trafia argument o pozytywnych aspektach Team Orders. Mówicie/piszecie o tym, że to ważne i usprawiedliwiające, bo inaczej mogłoby dojść do tego, do czego doszło w Turcji (Vettel/Webber). BZDURA. Przecież nie są to dzieci, tylko najlepsi kierowcy świata (ponoć), są sami za siebie odpowiedzialni, za swoje mistrzostwo i za swój team. Jeżeli w takim momencie doprowadzają do kolizji- a w efekcie do utraty cennych punktów to znaczy tylko i wyłącznie tyle, że na nie nie zasłużyli i jeżeli będzie potem na koniec sezonu brakować do tytułu tych właśnie punktów to będą wiedzieli do kogo kierować pretensje- do samych siebie, a nie do kierownictwa, że nie przytrzymało za rączkę. Jest jeszcze aspekt ludzi obstawiających wyścigi- jak ma się czuć klient bukmachera który obstawił zwycięstwo MASSY? kto mu kase zwróci?
Przejdź do wpisu Alonso zadowolony z wygranej
10.05.2010 14:38
0
Ludzie, czytajcie uważnie, FIA nie ma tu nic do rzeczy, to zespoły (FOTA) tak sobie wykumały- co mnie dziwi jeszcze bardziej
Przejdź do wpisu Zespoły chcą zakazania F-duct w sezonie 2011
10.05.2010 08:54
0
i powiedzcie mi co t oma wspólnego z oszczędnościami- tak przecież promowaną ideą ostatnio w F1. W tym roku nie zakazali, więc aby dogonić Mac'a wszyscy ładują kasę w system, którego już w następnym sezonie nie będą używać. Kompletna bzdura.
Przejdź do wpisu Zespoły chcą zakazania F-duct w sezonie 2011
09.03.2010 11:08
0
28- jest mały problem dot "drugiego kółeczka". Otóż jak wiemy kierowcy mają teraz mniej kompletów opon do dyspozycji. Im szybciej kierowca dojdzie do właściwych ustawień tym lepiej dla niego, b obędzie miał więcej świeżych kompletów opon na Q i wyścig. Tak mi się wydaje.
Przejdź do wpisu Button: Nowe zespoły utrudnią trening
09.03.2010 11:00
0
29- żadna z punktu widzenia tematu tej dyskusji :) 28- do tej pory nie spoglądałem tak na ten sezon, ale brzmi rozsądnie i logicznie. Gdyby tak było, to mielibyśmy kwintesencję F1- zażarty pojedynek gigantów okraszony niezłą plejadą pozostałych kierowców. No i każdy miałby swoje powody do radości i łez.
Przejdź do wpisu Vettel: walka będzie ciekawa
09.03.2010 09:33
0
Ja nie widzę nic "butnego" w tej wypowiedzi. Jest szczera i wyważona. Nie podkreśla swojego "Ja" w każdym zdaniu, tylko jasno i bez hipokryzji mówi, że ma spore szanse- musiałby być głupcem, żeby zaprzeczać. Pewność siebie to dobra cecha. Chłopak nie boi się presji lidera, w przeciwieństwie do niektórych kolegów po fachu. Powiedziałbym nawet, że jego styl wypowiedzi jest zbliżony do Roberta, różnica taka, że obaj dysponują czym innym w sensie bolidu, ale obaj jasno zdają sobie sprawę z tego gdzie są. Sporo z was nie lubi go za to, że wjechał w Roberta w zeszłym roku i tyle.
Przejdź do wpisu Vettel: walka będzie ciekawa
09.03.2010 09:28
0
o ile mi się dobrze zdaje to Gascoyne jest osobą"bezkompromisową i nie uznającą racji innych niż swoje"- tak jakoś wypowiedział się o nim VJ po zwolnieniu go zeszłej zimy. Efekt: Team Force India bez Mike'a wskoczył o poziom wyżej. Wnioski: jak dla mnie ten człowiek nie jest do końca wiarygodnym konstruktorem- coś mu się może udać, albo nie udać, ale jest za mało elastyczny żeby zmienić błędny kierunek rozwoju. Takie moje skromne zdanie
Przejdź do wpisu Lotus F1 Racing gotowy do startu sezonu
31.01.2010 17:03
0
trochem zawiedziony że jednak nie Sato :(
Przejdź do wpisu Renault rozwiewa wątpliwości - prezentacja R30
31.01.2010 15:42
0
dobrze, że jest coś takiego. Może to uzmysłowi niektórym, że to jednak całkiem inny bolid od zeszłorocznego BMW
Przejdź do wpisu Porównanie BMW Sauber C29 i F1.09
22.01.2010 12:54
0
a mnie logo santandera kojarzy się z ciepłą parującą kupą :(
Przejdź do wpisu Ferrari prezentuje nowe barwy
07.01.2010 14:00
0
A ja myśl, że Schu pokaże jednak klasę. Co więcej, wydaje mi się, że Rosberg skończy tak jak Kovalainen u boku Hamiltona.
Przejdź do wpisu Schumacher dalej szybki - Brawn
31.12.2009 10:49
0
33 robtusiek- cytuję:"Jeżeli chodzi o PP i FL to myślę że ten przepis faworyzowałby najszybszy bolid, czemu jestem przeciwny!" no większej bzdury to nie słyszałem. A o co chodzi w wyścigach F1? właśnie o najszybszy bolid prowadzony przez najszybszego kierowcę. Bolidy są dwa- takie same, więc to pomogłoby ustalić który kierowca danego teamu jest szybszy. Wiecznie się kłócimy ile zależy od kierowcy a ile od bolidu- taka punktacja dałaby wymierną korzyść w miejsce dotychczasowym statystykom, które nie są powszechne.
Przejdź do wpisu Będą punkty za PP i FL?
10.11.2009 09:59
0
...a może w przyszłym sezonie najzwyczajniej w świecie to "łącznik fotela z kierownicą" będzie odgrywał większą rolę? mam taką nadzieję.
Przejdź do wpisu Brawn: Zespół może być jeszcze mocniejszy
10.11.2009 08:29
0
14. anderis8- dzięki za sprostowanie. Zgadzam się z Tobą.
Przejdź do wpisu Sam Michael wierzy w Coswortha
09.11.2009 08:42
0
dziwią mnie niektóre wypowiedzi w tym wątku dot "rozwoju silników". Przecież dłubanie przy motorze zostało jakiś czas temu zamrożone na 10 lat- to chyba była jedna z pierwszych decyzji dot. cięcia kosztów w F1. Dwa wyjątki jakie miały miejsce to: 1) Renault w zeszłym roku (skarżyli się, że coś tam coś tam, że w złym momencie i oni na tym dużo stracili, więc mogli w zeszłym roku "dociągnąć" to i owo). 2) Cosworth i podciąganie obrotów, aby moc wyrównać ,ale to chyba od nich zależy czy będą chcieli, muszą przeliczyć czy nie zarżną tych motorów, bo jakby nie patrzeć to przebiegi swoje muszą wytrzymać. Tak więc rozmowy o "dodatkowej motywacji" w rozwoju silników innych producentów to raczej bzdura
Przejdź do wpisu Sam Michael wierzy w Coswortha
06.11.2009 08:03
0
11. Voight- mam nadzieję, że sam zobaczyłeś absurd swojego posta ;) "bardziej brytyjski, a nie kolejny narodowy"? nie kumam.
Przejdź do wpisu Lotus stawia na doświadczenie
20.10.2009 15:20
0
el_diablo, przecież bolidy mają jednakową wagę, bo są doważane do minimum. Co najwyżej mogą zyskać to swobodę w rozmieszczeniu balastu, ale wydaje się, że obie ekipy akurat z tym problemu już nie mają.
Przejdź do wpisu Williams zgadza się na odrzucenie KERS w 2010
20.10.2009 09:12
0
całkiem sporo osób wypowiedziało się negatywnie o silnikach Renault, przez awaryjność których Vettel tak wiele stracił. Ale jakoś pozostałe 3 bolidy z tym silnikiem nie miały problemów, więc może to zwykły pech, a może nieumiejętność z obchodzeniem się z jednostką napędową- cisnąć na max rzecz oczywista, ale dobry kierowca musi umieć zadbać o ogumienie, silnik etc. Zwłaszcza w kontekście obecnych przepisów. Takie moje skromne zdanie
Przejdź do wpisu Vettel: drugie miejsce to przegrana